Sample Sentoni Left patras
Sample Sentoni Right patras

6 κινήσεις που σταματούν άμεσα το κρυολόγημα!

Κύριο 6 κινήσεις που σταματούν άμεσα το κρυολόγημα!

Ο χειμώνας είναι εδώ και μαζί του έφερε και τις εποχιακές ιώσεις.

Τα συμπτώματα του κοινού κρυολογήματος όπως το συνάχι, ο πυρετός, ο βήχας και η καταρροή κάνουν την καθημερινότητά μας πιο δύσκολη. Το στρες, η κούραση, η κακή διατροφή και ο κακός ύπνος όχι μόνο ευνοούν την εμφάνιση των συμπτωμάτων, αλλά καθυστερούν και την απομάκρυνσή τους. Είναι ήδη γνωστό ότι οι τροφές που είναι εμπλουτισμένες με βιταμίνες και τα ζεστά ροφήματα μπορούν να βοηθήσουν το ανοσοποιητικό σύστημα να ανακάμψει.

 
 Ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα, θα δείτε τα συμπτώματα του κοινού κρυολογήματος να υποχωρούν πιο σύντομα.

1) Τροφές με μαγνήσιο

To μαγνήσιο ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και βοηθά στην άμεση καταπολέμηση των ιώσεων. Παράλληλα χτίζει ένα «τείχος» που σας προστατεύει από τις επιθέσεις των μικροβίων. Τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο είναι το σπανάκι, οι ξηροί καρποί, η βρώμη, το αβοκάντο, οι μπανάνες, το καλαμπόκι, οι χουρμάδες, το κακάο, το μπρόκολο, η αγκινάρα, το σουσάμι και ο αρακάς.

2) Περιορίστε την κατανάλωση γαλακτοκομικών προιόντων

Τα γαλακτοκομικά προιόντα όπως το γάλα και το γιαούρτι αυξάνουν την παραγωγή βλέννας που μπορεί να δυσκολεύει την αναπνοή. Ετσι, καλό θα ήταν να περιοριστεί η κατανάλωσή τους την περίοδο που μπορεί να έχετε δυσχέρειες με την αναπνοή σας και έντονο πονόλαιμο.

3) Bάλτε στη διατροφή σας τον θαυματουργό κουρκουμά:

Ο κουρκουμάς με τις αντιοξειδωτικές του ιδιοτητές μπορεί να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τα συμπτώματα του κρυολογήματος (το βήχα και τον πονοκέφαλο). Φτιάχνοντας ένα ζεστό ρόφημα με κουρκουμά και μέλι μπορείτε να νιώσετε σημαντική ανακούφιση.

4) Σκόρδο και έλαιο ρίγανης:

Οι αντιμικροβιακές ουσίες του σκόρδου είναι γνωστές. Αξίζει, όμως, να σταθούμε και στις ευεργετικές ιδιότητες του ελαίου ρίγανης: περιέχει μαγνήσιο, ψευδάργυρο, βιταμίνες A και C, κάλιο, σίδηρο και χαλκό. Μια σταγόνα διαλυμένη σε νερό μπορεί να βοηθήσει στον πονόλαιμο.

5) Η ξεκούραση είναι το άλφα και το ωμέγα: Η άμυνα του οργανισμού δεν μπορεί να ενισχυθεί αν ο οργανισμός δεν κάνει ένα διάλειμμα από τους καθημερινούς ρυθμούς του. Ο καλός ύπνος μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικά.

6) Χλωρέλλα, η ευεργετική

Η χλωρέλλα (μπορείτε να την προσθέσετε σε χυμούς ή smoothies) ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα με τις πρωτείνες, τις βιταμίνες (Α, C, Ε), τα αμινοξέα, και τα μέταλλα που περιέχει.

SpoudaZO Team

Δημοσιεύουμε άρθρα που σε ενδιαφέρουν! Έχεις άποψη και αιχμηρή πένα; Γίνε αρθρογράφος με μια απλή εγγραφή στο site και δημοσίευσε τα δικά σου άρθρα και ανταποκρίσεις από τη σχολή σου και την πόλη που σπουδάζεις. Αναφέρουμε πάντα τις πηγές μας αλλά αν κρίνεις ότι το περιεχόμενο μας παραβιάζει πνευματικά δικαιώματα, επικοινώνησε μαζί μας. Θα απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν. Το SpoudaZO.gr δεν υιοθετεί και δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο των άρθρων και τις απόψεις των συγγραφέων τους

Το ​SpoudaZO.gr δεν φέρει ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου, ​για τα σχόλια που φιλοξενεί μέσω της πλατφόρμας του facebook. Παρακαλούμε να σχολιάζεις με ευγένεια και σεβασμό προς τους συνομιλητές σου. Απόφυγε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Σε περίπτωση που θεωρείς πως θίγεσαι, ​για οποιονδήποτε λόγο, από κάποιο εξ’ αυτών, ​μπορείς να το αναφέρεις (report) απευθείας στο facebook πατώντας το "x" δεξιά και μετά "αναφορά" καθώς και να επικοινωνήσεις ​μαζί μας, μέσω της φόρμας επικοινωνίας, ώστε να ​προβούμε στις αρμόζουσες ενέργειες.​

15°C

Πάτρα

Συννεφιά

Υγρασία: 76%

Άνεμος: 35.40 km/h

  • 14 Δεκ 2017 15°C 11°C
  • 15 Δεκ 2017 15°C 10°C