sedoni left all cities
sedoni right all cities

Εντοπίστηκε ένα «UFO» αντικείμενο στο κέντρο του γαλαξία μας

Κύριο Εντοπίστηκε ένα «UFO» αντικείμενο στο κέντρο του γαλαξία μας

Πρόκειται για ένα άγνωστης ταυτότητας κοσμικό σώμα

Ερευνητική ομάδα ανακάλυψε ένα μυστηριώδες αντικείμενο στο κέντρο του γαλαξία μας τα χαρακτηριστικά του οποίου δεν ταιριάζουν με κάποιο από τα γνωστά στους επιστήμονες κοσμικά αντικείμενα ή δομές του Σύμπαντος. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι το αντικείμενο εκπέμπει μικροκύματα, γεγονός που υποδηλώνει ότι περιέχει σκόνη και ταχέως κινούμενο αέριο που ταξιδεύει με περίπου 200 χιλιάδες χλμ./ώρα από μια πολύ μικρή περιοχή στην καρδιά του γαλαξία μας.

Οι αστρονόμοι έχουν εξετάσει μια σειρά επιλογών για το τι θα μπορούσε να είναι το αντικείμενο, από μια μαύρη τρύπα, ένα νεφέλωμα που καταρρέει, ένα νεογέννητο άστρο που βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης, συγχώνευσης άστρων κ.α. αλλά διαπίστωσαν ότι «τα χαρακτηριστικά του δεν ταιριάζουν καλά με αυτά οποιουδήποτε γνωστού τύπου αστρονομικού σώματος».

«Το κέντρο του Γαλαξία μας περιέχει δισεκατομμύρια άστρα, δεκάδες εκατομμύρια τεράστιες μάζες αερίου, μια υπερμεγέθη μαύρη τρύπα, το ένα δέκατο του συνεχιζόμενου σχηματισμού άστρων του Γαλαξία μας και ένα εκτεταμένο νεκροταφείο αστρικών υπολειμμάτων. Είναι επομένως το πιο πιθανό μέρος για να βρει κανείς νέες κατηγορίες αντικειμένων. Παρουσιάζουμε ένα τέτοιο αντικείμενο σε αυτή την εργασία» αναφέρουν οι ερευνητές σε δημοσίευση τους στο διαδικτυακό αρχείο προδημοσιεύσεων arXiv .

Η ανακάλυψη και τα μυστήρια

Το αντικείμενο, με την ένδειξη G0.02467–0.0727, ανακαλύφθηκε με τη βοήθεια της συστοιχίας τηλεσκοπίων Atacama Large Millimeter/submillimeter Array (ALMA) στη Χιλή. Το αντικείμενο παρατηρήθηκε ενώ η ομάδα παρατηρούσε με τη συστοιχία ALMA μια περιοχή στο κέντρο του γαλαξία μας γνωστή ως κεντρική μοριακή ζώνη (CMZ).

Το CMZ, με διάμετρο περίπου 700 έτη φωτός, περιέχει σχεδόν το 80 τοις εκατό όλου του πυκνού αερίου του γαλαξία και φιλοξενεί γιγάντια μοριακά σύννεφα και τεράστια σμήνη σχηματισμού άστρων για τα οποία γνωρίζουμε ελάχιστα πράγματα. Οι αστρονόμοι εντόπισαν τα αποκαλούμενα κύματα χιλιοστών που προέρχονται από το αντικείμενο το οποίο εκπέμπει συνεχή ακτινοβολία αλλά και συγκεκριμένα σήματα που προέρχονται από συγκεκριμένα μόρια όπως το μονοσουλφίδιο του άνθρακα και το μονοξείδιο του θείου.

Το Μονοσουλφίδιο του άνθρακα έχει ανιχνευθεί σε μοριακά νέφη και το μονοξείδιο του θείου έχει παρατηρηθεί γύρω από την Ιώ, το ηφαιστειογενές φεγγάρι του Δία. Η θερμοκρασία των αερίων σε αυτό το σημείο διαπιστώθηκε ότι είναι κατά πολύ χαμηλότερη από αυτή στην υπόλοιπη περιοχή γεγονός που επίσης πονοκεφαλιάζει τους επιστήμονες που αναζητούν τώρα κάποιες απαντήσεις που να πατούν στα υπάρχοντα κοσμολογικά και αστρονομικά μοντέλα.

SpoudaZO Team