sedoni left all cities
sedoni right all cities

Αργός μεταβολισμός; 7 άγνωστοι τρόποι για να τον ενισχύσετε!

Καταναλώνετε σνακ ενδιάμεσα των γευμάτων

Θα πρέπει να μειώσετε τις θερμίδες για να χάσετε βάρος, αλλά η στέρηση μπορεί στην πραγματικότητα να είναι βλαπτική για το μεταβολισμό σας. Όταν δεν τρώτε αρκετά, το σώμα σας επιβραδύνει το μεταβολισμό σας. Η καλύτερη συμβουλή είναι να τρώτε τόσο ώστε να μην νιώθετε πεινασμένοι. Δοκιμάστε ένα σνακ ενδιάμεσα των μεγάλων γευμάτων, κάτω από 200 θερμίδες, για να ικανοποιήσει την πείνα σας.

Παίρνετε πάντα ένα γερό πρωινό

Το πρωινό είναι ένα μεγάλο εργαλείο στη δίαιτα κι οι διαιτολόγοι επιμένουν στην κατανάλωσή του, επειδή διατηρεί τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα σταθερά κατά τη διάρκεια της ημέρας, αν συνδυαστεί με μια καλά σχεδιασμένη διατροφή. Σύμφωνα με ερευνητές του American Society of Nutrition, το καθημερινό πρωινό που συνδέεται με περισσότερη σωματική δραστηριότητα προκαλεί θερμογένεση και καίει αποτελεσματικά το λίπος.

Αναζητήστε την καφεΐνη

Ο καφές ή το τσάι περιέχουν καφεΐνη, ένα διεγερτικό του κεντρικού νευρικού συστήματος (ΚΝΣ). Όταν διεγείρεται το ΚΝΣ μπορεί να αυξήσει την εγρήγορση και τη σωματική δραστηριότητα, καθώς και να μειώσει την κούραση. Επίσης, ένα φλιτζάνι καφές μπορεί να βοηθήσει στην επιτάχυνση του μεταβολισμού σας.

Πίνετε νερό

Τα δεδομένα από τα βραχυπρόθεσμα πειράματα δείχνουν ότι το πόσιμο νερό μπορεί ναπροωθήσει την απώλεια βάρους. Η κατανάλωση νερού έχει τη δύναμη να μειώσει την συνολική πρόσληψη ενέργειας και/ή να τροποποιήσει το μεταβολισμό. Υπάρχουν πολλοί μύθοι ότι το πόσιμο νερό σας βοηθά να χάσετε βάρος αλλά το γεγονός είναι ότι το νερό σας βοηθά νααισθάνεστε πιο πλήρεις και ως εκ τούτου, να τρώτε λιγότερο σε κάθε γεύμα.

Βάλτε στο διαιτολόγιό σας την πρωτεΐνη

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό International Journal of Sports Nutrition, η άσκηση έχει μια ισχυρή επίδραση στην ανάπτυξη των μυών. Το σώμα σας χρειάζεται πρωτεΐνηγια να διατηρήσει τη μυϊκή μάζα. Κι όσο περισσότερη μυϊκή μάζα διαθέτετε, τόσο καλύτερα λειτουργεί ο μεταβολισμός σας.

Πάρτε περισσότερη βιταμίνη D

Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για τη διατήρηση του μεταβολισμού και του μυϊκού ιστού. Εάν αυξήσετε την πρόσληψη της βιταμίνης, αυτό μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση του μεταβολισμού σας, αλλά και στην τόνωση του ανοσοποιητικού σας.

Κόψτε τα κοκτέιλ

Τα άτομα που καταναλώνουν πάνω από 30% των συνολικών θερμίδων από το αλκοόλ, μειώνουν τις συνιστώμενες ημερήσιες ποσότητες υδατανθράκων, πρωτεϊνών, λίπους, βιταμινών Α, C και Β, και άλλων θρεπτικών συστατικών, όπως το ασβέστιο και ο σίδηρος. Με άλλα λόγια, το αλκοόλ γίνεται το βασικό καύσιμο του σώματός σας, κάτι που επιβραδύνει το μεταβολισμό.

SpoudaZO Team

Δημοσιεύουμε άρθρα που σε ενδιαφέρουν! Έχεις άποψη και αιχμηρή πένα; Γίνε αρθρογράφος με μια απλή εγγραφή στο site και δημοσίευσε τα δικά σου άρθρα και ανταποκρίσεις από τη σχολή σου και την πόλη που σπουδάζεις. Αναφέρουμε πάντα τις πηγές μας αλλά αν κρίνεις ότι το περιεχόμενο μας παραβιάζει πνευματικά δικαιώματα, επικοινώνησε μαζί μας. Θα απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν. Το SpoudaZO.gr δεν υιοθετεί και δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο των άρθρων και τις απόψεις των συγγραφέων τους

Το ​SpoudaZO.gr δεν φέρει ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου, ​για τα σχόλια που φιλοξενεί μέσω της πλατφόρμας του facebook. Παρακαλούμε να σχολιάζεις με ευγένεια και σεβασμό προς τους συνομιλητές σου. Απόφυγε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Σε περίπτωση που θεωρείς πως θίγεσαι, ​για οποιονδήποτε λόγο, από κάποιο εξ’ αυτών, ​μπορείς να το αναφέρεις (report) απευθείας στο facebook πατώντας το "x" δεξιά και μετά "αναφορά" καθώς και να επικοινωνήσεις ​μαζί μας, μέσω της φόρμας επικοινωνίας, ώστε να ​προβούμε στις αρμόζουσες ενέργειες.​