sedoni left all cities
sedoni right all cities

Τα φρούτα που περιέχουν την περισσότερη ζάχαρη

Κύριο Τα φρούτα που περιέχουν την περισσότερη ζάχαρη

Τα ζουμερά φρούτα και οι απολαυστικοί φυσικοί χυμοί περιέχουν πολύ περισσότερη ζάχαρη απο όσο πιστεύεις.

Τα φρούτα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι μιας ισορροπημένη διατροφής, όπως επίσης και βασικό υλικό σε δίαιτες για απώλεια βάρους. Είναι πηγή ενέργειας και ευεξίας καθώς περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, όπως φυτικές ίνες, συμπλέγματα βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων, τα οποία είναι απαραίτητα για την διατήρηση της υγείας του οργανισμού και την πρόληψη πολλών ασθενειών. Η καθημερινή κατανάλωση δύο ή περισσότερων μερίδων φρούτων είναι καίριας σημασίας για την ρύθμιση του σωματικού βάρους, την σωστή λειτουργία του εντέρου και την αποφυγή προβλημάτων σχετικά με την πέψη. Με λίγα λόγια τα φρούτα είναι υγεία και πρέπει να καταναλώνονται σε αφθονία.

Βέβαια, δεν είναι όλα τα φρούτα "αθώα", όσον αναφορά τα επίπεδα σακχάρου που περιέχουν. Σαφώς και παραμένουν υγιεινά, όμως μερικά φρούτα έχουν υψηλή περιεκτικότητα φυσικής ζάχαρης. Η τελευταία χωρίζεται σε τρεις τύπους: την φρουκτόζη, την γλυκόζη και την σουκρόζη και μετατρέπεται σε ενέργεια, σε αντίθεση με την τυποποιημένη ζάχαρη και τα γλυκαντικά που απορροφώνται γρηγορότερα από το σώμα, ενισχύοντας το αίσθημα πείνας. Έτσι, αν πρέπει να προσέχεις την κατανάλωση ζάχαρης από όπου και αν προέρχεται, η παρακάτω λίστα με τα φρούτα που περιέχουν αρκετή ζάχαρη σίγουρα θα σου φανεί χρήσιμη.

1. Μάνγκο

Ένα μάνγκο μπορεί να περιέχει έως και 45 γραμμάρια ζάχαρης, κάτι που αποτελεί πρόβλημα αν προσπαθείς να χάσεις βάρος. Για αυτό καλύτερα να μην το φας ολόκληρο, αλλά να προτιμήσεις λίγα κομμάτια του τη μια μέρα, και τα υπόλοιπα μια άλλη.

2. Σταφύλια

Ένα φλιτζάνι σταφύλια έχει 23 γραμμάρια ζάχαρης, εξ'ού και η λαχταριστή γεύση τους. Ένας καλός τρόπος να μην τα απαρνηθείς είναι είτε να καταναλώσεις μικρότερη μερίδα αυτών, είτε να τα επιλέξεις σαν ένα ολοκληρωμένο σνακ.

3. Κεράσια

Είναι γλυκά και ζουμερά και το ένα φλιτζάνι αυτών μπορεί να φτάσει και τα 18 γραμμάρια ζάχαρης. Έτσι το να γεμίσεις ένα μεγάλο μπολ με κεράσια δεν είναι σοφή επιλογή, αφού θα σε κάνει να χάσεις το μέτρημα.

4. Αχλάδι

Τα αχλάδια και τα μήλα είναι αναπόσπαστο κομμάτι του φθινοπώρου. Όμως τα πρώτα, σε μεσαίο μέγεθος, έχουν 17 γραμμάρια ζάχαρης. Κατανάλωσε μόνο ένα κάθε φορά αν επιθυμείς να απαλλαγείς από περιττά κιλά.

5. Καρπούζι

Και το καρπούζι περιέχει την ίδια ποσότητα ζάχαρης με ένα μεσαίο αχλάδι. Αρκέσου σε μια με δύο φέτες αν δεν θέλεις να το παρακάνεις.

6. Σύκα

Δύο σύκα μεσαίου μεγέθους διαθέτουν 16 γραμμάρια ζάχαρης. Είναι ένα γευστικό σνακ που μπορείς να το συνδυάσεις με λίγο κίτρινο τυρί και κράκερ.

7. Μπανάνα

Μια μέτρια μπανάνα περιέχει 14 γραμμάρια ζάχαρης επομένως μπορείς να τρως άφοβα μαζί με το πρωινό ή το ενδιάμεσο γεύμα.

SpoudaZO Team

Δημοσιεύουμε άρθρα που σε ενδιαφέρουν! Έχεις άποψη και αιχμηρή πένα; Γίνε αρθρογράφος με μια απλή εγγραφή στο site και δημοσίευσε τα δικά σου άρθρα και ανταποκρίσεις από τη σχολή σου και την πόλη που σπουδάζεις. Αναφέρουμε πάντα τις πηγές μας αλλά αν κρίνεις ότι το περιεχόμενο μας παραβιάζει πνευματικά δικαιώματα, επικοινώνησε μαζί μας. Θα απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν. Το SpoudaZO.gr δεν υιοθετεί και δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο των άρθρων και τις απόψεις των συγγραφέων τους

Το ​SpoudaZO.gr δεν φέρει ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου, ​για τα σχόλια που φιλοξενεί μέσω της πλατφόρμας του facebook. Παρακαλούμε να σχολιάζεις με ευγένεια και σεβασμό προς τους συνομιλητές σου. Απόφυγε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Σε περίπτωση που θεωρείς πως θίγεσαι, ​για οποιονδήποτε λόγο, από κάποιο εξ’ αυτών, ​μπορείς να το αναφέρεις (report) απευθείας στο facebook πατώντας το "x" δεξιά και μετά "αναφορά" καθώς και να επικοινωνήσεις ​μαζί μας, μέσω της φόρμας επικοινωνίας, ώστε να ​προβούμε στις αρμόζουσες ενέργειες.​